Friday, October 15, 2010

Ade harapan ke???

aku suke dia....
tpi aku malu...aku kan perempuan...aku rse pepatah 'jgn menjadi seperti perigi mencari timba'..harus di kekalkan
lain pon..aku rse cam aku tak layak tuk dia....hishh.
patut lupakan jela niat tuh!!! padahal peluang da ade sgt2......

2 comments:

~ AiN pUrPLeLyciOuS ^_^ ~ said...

ala lau da suke n if rse org tu pn suke kte jugak xslh rsenye if kte luahkn perasaan tu...
but in proper way la jgn la npk sgt cm kte nk sgt kt die..
skg ni istilah perigi cari timba tu da xksh sgt da...
huhuhuhu
aja aja fighting.......!!!

Minah Kepoh said...

ek..perigi cari timba!!! self-esteem aku kuarng la bab2 nak meluahkan isi hati termasuk isi perut nih..hahahha....aku pon tak tau dia suker aku ker edoppppp...