Monday, October 25, 2010

Aku Suker Dia....

aku suker dia..tpi aku malu..
bile berdepan aku rse gugup sgt
kdg2 pandang muker dia pon hati aku rse berdebar sesgt..
tapi mcm la dia suker kat aku!!! adesss...
susahnyer nak fkir soal hati n perasaan nih...
arghhhhh!!! aku suker dia tapi aku malu.....lagi sedih bila aku tgok dia ngn pompuan len.....padahal girl tuh member dia jer...
lagi satu alkisah...aku perhatikan..knp bila dia ngn girl len..nmpk mesra sgt...cam knl sgt2 daaaaa...
tapi bila ngn aku...aku pon rse cam SKEMA GILER...pndg aku pon mcm tak nak..
arghhhhhhhh!!!!!

2 comments:

~ AiN pUrPLeLyciOuS ^_^ ~ said...

tu cm ade tande2 cemburu je tu...
hahahha
cemburu tndenye syg kn kn kn???
erm skg ni ko la plak tego die dlu....
xkn nk tgu die stat tego ko dlu..
make ur move fes gurl..
lau tggu die berkurun la kot mmg xbertego..
never say no b4 try n do it k....
^_=
chayok2..!!

Minah Kepoh said...

cmburu la gak..tpi dia bkn pakwe aku pon..hahahah
tu lah..adessss......bab nak tegur tu la..aku rse cam xde topic je nak tegur.....hahhahaha