Monday, January 10, 2011

KAmi budak penampal!!!

kje aku skg nih ialah..tampal menampal poster..eh eh..bukan poster pilihan raya or poster AJL...hahha...aku tampal poster Feseni teater kolej aku..so sebagai unit publisiti terpakse la aku merayau-rayau di kawasan Universiti Malaya nih tuk mempromote kan teater kami..waaaaahhhhhh TEATER KAMI ..hahha..tpi aku BUKAN pelakonnyer..heheh.....KICIWA la jgk..tpi slh aku gak coz tak ambil tau pasl semue bnde..haha....tmbh lak aku dak palapes..takut nty tak ley bagi komitmen..ok la tuh aku dapat join diorg sbgai unit kecil-kecilan smbil beramal jariah..haha..'PENAMPAL POSTER'.

ini lah poster yg kami tampal

ini aku..of coz la aku kannnnn hahah

                                                                                            member aku a.k.a bos aku...OK BOS!!!

No comments: