Tuesday, February 22, 2011

untuk kali yang kedua!!!

untuk kedua kalinya aku "MELENTING" !! bukan melenting tak tentu pasl k...hahaha......ari ini hari yang sedikit tegang pada aku...
--->msuk kelas tak fhm ape2 pon
---> dpt mesej dari palapes..pasl duit lagi....


part yang palapes tu la yang aku melenting....ermm nak ckp aku berkira pasl duit satu hal..da la ekonomi tak tentu hala nih...bursa saham tengah jatuh nih.....huishh mmg patut pegi bank negara nih..kahkahkah...kisah nyer pon bermula sebegini..hem hem....hahah..kawal suara skit....(mcm la korang dgr kan) hahaha.....aku dpt msj daripada bendahari palapes...minta duit....aku naik bengang betul apa lagi yang tak ckup nih...da la duit elaun lambat nak msuk...sampai skg tak msuk2..ptptn lak ciput je kasi...

nih ayat aku tuh----< nak tye nih..duit2 ni semue tuk ape ek? sy rse da berlambak da sy byr..apa lagi yg tak ckup? sng2 skit bg sy senarai....bpe ribu nak..tlong la!!!......--------->...

kadg2 rse cam nak blah je dari palapes...tpi....pe yg penting harapan mak n abah perlu ditunaikan.......dari dulu smpai sekarg....aku perlu ketepikan cita2,minat aku sendiri dan terpakse memaksekan diri untuk meminati perkara yang dingini oleh parents ku...but it's ok..aku selalu cuba tuk bertahan....sampai aku ditauliahkan....n skit2 aku minat palapes nih..cuma kurang senang dengan sesetangh org yang giler kuase...dan mcm biase jgk la....AKU BUKAN BAIK SANGAT PON!!!..hahahaha....budak sempoi la katakan...kahkahkah...




setakat nih aje la..mau Zzzzzz dlu..da lewat nih...(mentang2 kls lewat esok)hahahaha..
tambah lak duk dgr lagu nih...best lerr plak..hehheeh....
video

No comments: