Saturday, March 26, 2011

cik coklat da COUPLE???????



                Itulah kebenarannya......perkenalan yang tidak disangka dari fb ke face to face..haiya....tapi dia tuh sedara kpda cosmate ku...tpi kannnn....aku sndiri bercelaru...kdg2 tertye pada diri sndiri.."AKU DA COUPLE,mcm tak percaya jer"......aiseymannnnn.....geli pon ade...jiwang kot..aku nih lak minah segala brutal dan slumber....aku selalu je wat deeeekkkk ngn dia....terasa malas nak lyn cintan cintun nih sgt....persoaln lagi...."aku nih betul2 suker dia ke???" adduhhhhhhh......antara kesian dan betul2 suker..mne satu nih...tpi aku da trime dia...klu aku mintk putus..huishhhh......dia anak bongsu, manja dan kekurangn kasih syg daripd ibu bapa kerana penceraian (menurut cosmate ku merangkap sedaranye) tpi dia tak pnh cerita psl tuh..aku pon mls nak bertye klu org tak mau crita nih....tambh lak aku jnis lbih suker mndengar daripada berkata-kata.....mungkin sbb aku takut nty klu aku buat masalah akan membuatkan dia lebih bermasalah...kecian plakkkk.....tapi serius lps aku trima dia aku rse serba slh sgt..rimas...rse cam sarat sgt dgn maslah..nak jaga perasaan org laaaa....kenapa nihhhhhh!!!!!!.......aku ckp kat dia...aku trima dia tpi bukn 100%.....dan hati aku pada org lain sbnrnye..tpi aku akan cuba untuk menerima dia dgn ikhlas..cuma bagi aku masa..tu jerrr......klu aku betul2 tak bleh teruskan jugak hubungn nih..mcmmne?? cosmate aku ckp..aku kne trima dia seadanya...siap bercerita aggg....~ seorg murid tye cg mcmne nak cri pasangan yg baik...then, cg dia suh g padang, cari rumput yang terbaik dipadang tanpa toleh kebelakang, lastly sampai hjung padang tak dapat rumput yang terbaik kerna dia sentiasa nak yg terbaik..so pengajarn  nyer pe yg kiter dpt tuh..jglah sebaiknya~...fuhhhhhh....

CIK COKLAT AKAN CUBA....tpi klu betul2 tak bleh teruskan...
cik coklat akan berterus terng...kecian la permainkan perasaan org nih......
cik coklat tak nak jadi pompuan jahat...
(kami couple ari nih..25.4.2011..tak tau la smpai bilerrr)....hehehhehehehe

No comments: