Saturday, February 12, 2011

amat teruja disana!!!

disni beta ingin mengumumkan bahawa beta iaitu tuan puteri dari negara "coklat di dalam mulut" dan panglimanya---->habibah shaari (wah dah mcm nama negeri sabah di bawah bayu)kahkahkah...telah mencemar duli..bkn mencemarkan diri ek!! ok stop..dont be so melalut..hahahaha....teruja sebb 1st time berjaya mendaki,mendayung,berenang,berjalan dan berlari ke negara PETALING STREET & PASAR SENI!!! kahkahkah......pe yang ada kat sana ek??? mau taw ka?? tak mau,tak mau..da besaq kan...hahha...ayat my frenz bdk utara.

PETALING STREET

 tempat nih memang femes la kata area kl nih...kat sni la kiter2  insan yang serba kekayaan cam diri beta ini tuk mendapatkan brg2 yang brand (barangan tiruan) yang tak mmpu dibeli oleh mana2 raja dari negeri lain....hahhaha patut la en.zack selalu ulang ayat ni sblum serah tugasan----> dont never ever do the 'petaling street' asgmetn..that mean...jgn harap nak copy paste artikel tuh.. or menciplak harta orang lain...hahahah...
rata-rata penjualnya adalah berbangsa cina...waaahhhh hensem plak tuh...stylo lorhhhh....klu la dpt pkwe cina!!! huishhhhh......kahkahakh...hem hem cuci mata sat naaaa...asyik cuci mata ngn buku jer..(macam la bca sgt bku tuh) mmg la ramai cina..tgok la pintu masuk pun da mcm tiang istana kawan beta dari negara cina.. tapi kat area ni pon bisa membuatkan hati ini bergetarrrrrrrrr...aku pon tak tau..tpi aku takut berada kat situ sbb aku tgok mcm2 rupa org yang ade..tambah lak muker yang ala-ala cam nak 'makan orng'...fuhh nsb baik la panglima beta sentiasa ada disisi..hahhahahah.....pepon byk bnde baru yang aku bleh jumpa.....agak truja untuk merasa tapi ..ops ops...jgn tersilp pilih....antara daging lembu dan daging babi...sbb aku perhatikan byk gerai masakan cina..so agak berhati-hati disitu..kihkihkih

ok, tempat seterusnya ialah di....
PASAR SENI
tempat nih plak..memang tempat berseni dan bersenam..hahah...mmg penuh dgn kesenian la..bermula dari tangga LRT, jejantas,jalan raya...jalan-jalan...hahahaha....CANTIK GILER terutama lukisan GRAFITY yang dilukis di dinding sepanjang perjalananku..huhuhu..memang kreatif tahap brutal lah diorg nih....time aku pegi tadi de la artis wat konsert...tpi aku wat deeekkkk jer..artis je kot!! kahkahkah.... i kan Beta!!! waaawawawaw....(tak ley blah punyer ayat)....tpi syang tak beli pape pon..papadom pon tak jumpe..kahkahkah
 engine for sale....engine for sale!!! sapa mau beli....emel gua ek kat GUA.COM.MY..hak hak hak

 tgok da mcm kat negeri yang pernah beta takluk dulu..iaitu negeri pasar malam..hahahha

agak kurang mengerti apa yang diperkatakan di situ..jap beta nak tye penterjemah beta..."tolong terjemahkan kepada beta dalam bahasa kartun"..hahahaha

k lah ...takat nih aje temubual kamu bersama beta...
mahu merehatkan jari jemari beta yang sedang menipis ni
 dikikis oleh keyboard ladtop beta ini...kahkahkah

No comments: