Wednesday, February 9, 2011

kenapa mesti ada statistic???

u all, u all....sem ni i sem 2...da nak dekat setahun aku bersemadi di planet UM nih upernyer....arghhh...paper lak mkin pening dibuatnya..kan bgus klu ianya senang macm paper time skolah dlu....'Murid-murid 1+1 berapa???'...hahaha..tpi sekarang klu lecturer tye 1+1 brape..conform kne sediakn 2 helai kertas A4...kahkahkah....nak mengarang...da mcm nak karang karngn 600 patah perktaan...hampeh!!!....
aku bengang sebnrnyer....paper statistic..knp perlu guna formula yang sush tuk dihafal???...ari tuh de test markah aku rendah giler...so spe yang ptut diperslhkan???cuba habaq mai....mai pi mana????kahkahkah..


nak slhkan lecturer..ermm jap aku senaraikan--------->
              1 : cara lecturer menympaikan ajarannya tak menarik perhatian aku
              2 : ayat yang disoal ayat yang kurang difahami
              3 : formula yang digunakan menyusahkan aku
              4 : .............................

ok,seterusnya siapa yang ptut diperslhkan???waaaaaa AKU ler tuh!!!---->
               1: aku tak ingat konsep dan maksud statistic
               2: aku jawab separuh ayat jer..(that why dapat separuh markah bagi setiap soaln)
               3: aku luper formula
               4: aku mals nak fikir..kahkahkah

SO??? ermmm next test 28/2/2011 nih...tambah plak ngn test paper disiplin...'the killer'!!!
abis la aku kali nih...

No comments: